جامعه مسئولین فنی صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی کشور

جامعه مسوولین فنی صنایع غذایی،آرایشی و بهداشتی کشور تشکلی است صنفی ،غیرسیاسی و غیر انتفاعی که اهداف آن شامل موارد ذیل می باشد.

- ارتقا سطح علمی اعضاء

- ارائه پیشنهادات مناسب جهت اجرا ،تصحیح و تکمیل آئین نامه های مرتبط با صنایع غذایی،آرایشی و بهداشتی 

- ارائه راهکارهای مناسب و پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی و صنفی اعضاء شامل امنیت شغلی،بهبود وضعیت حقوقی و مزایای شغلی،حفظ شئونات مسوولین فنی،انجام فعالیت بر اساس شرح وظایف مدون و جلب حمایت های حقوقی از مسوولین فنی در راستای اجرای قوانین و تعیین ارائه نیازهای شغلی جهت فارغ التحصیلان هماهنگ با صنعت غذا و صنایع آرایشی و بهداشتی و دفاع از حقوق صنفی اعضاء

- ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود کمی و کیفی تولیدات مواد غذایی و صنعت.

 

دوره های آموزشی جامعه مسئولین فنی صنایع غذایی آرایشی و بهداشتی کشور با مجوز از اداره کل نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی و دارو دارای امتیاز باز آموزی برای مسئولین فنی می باشد . 

مسئولین فنی جهت گذراندن دوره ی آموزشی و کسب امتیاز می توانند به دو صورت اقدام نمایند :

 

  -1ثبت نام در دوره های آموزشی حضوری

 مسئولین فنی جهت شرکت در دوره های آموزشی حضوری می توانند دوره ی مورد نظر را از تقویم آموزشی انتخاب کرده و پس از هماهنگی با مسئول آموزش خانم مهندس رحیم  حداکثر تا یک هفته قبل از شروع دوره آموزشی جهت واریز هزینه مربوطه اقدام نموده و فیش واریزی را به شماره 55422585 فکس کنند . 

 

 -2ثبت نام در دوره های آموزشی اینترنتی

مسئولین فنی جهت شرکت در دوره های آموزشی غیر حضوری ( اینترنتی ) می بایست به بخش دوره های آموزشی - ثبت نام دوره های آموزشی اینترنتی  - رفته و پس از پر کردن فرم مربوطه (ثبت) را کلیک کرده سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد می کنید و وارد بخش پکیج های آموزشی می شوید که در آنجا دوره آموزشی مورد نظر را انتخاب میکنید قسمت درخواست را کلیک کرده و پس از پرداخت هزینه به صورت اینترنتی و تایید مدیریت سایت می توانید پکیج (جزوه ) را دانلود نمایید . سپس وارد بخش آزمون شده سوالات را جواب داده و نتیجه آزمون برای مسئول فنی به صورت ایمیل ارسال خواهد شد . 

 

گواهینامه های پایان دوره آموزشی

 

پس از پایان هر دوره ( حضوری و غیر حضوری ) به مسئولین فنی گواهینامه آموزشی اعطا می شود . امتیاز باز آموزی هر دوره آموزشی در داخل گواهینامه ذکر شده است . گواهینامه ها با مهر و امضای معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین مهر و امضای جامعه مسئولین فنی صنایع غذایی آرایشی و بهداشتی کشور می باشد . 

 

 

 

آدرس پستی      :       ایران - تهران - صندوق پستی  1333754334

شماره تماس     :                                               55422733-021  داخلی1
شماره فکس      :                                              55422585-021  داخلی7

ساعت کاری دفتر: روزهای شنبه/ سه شنبه از ساعت 9:30 الی 14:30 و پنجشنبه ها از 9:30 الی 12:30
آدرس دفتر          :
 تهران - خیابان کارگر جنوبی - پایین تر از چهارراه لشگر - پاساژ غلامی - طبقه چهارم - واحد 141 

کد پستی:۱۳۳۳۷۵۴۳۳۴ 

 

آدرس پست الکترونیک :                        ngo_ifcit@yahoo.com



     آدرس تلگرام:                        https://telegram.me/ifcic